Recenze: Lotte a Soren Hammerovi - Bestie uvnitř

1. března 2013 v 19:40 |  Recenzní knihy
A máme tu další recenzi na reccenzní výtisk. :D Moc tímto děkuji nakladatelství Host, které mi knížku poskytlo a už teď se těším na další knížky od tohohle fantastického nakladatelství. :D Knížka se pochopitelně počítá do knižní výzvy a vy se můžete podívat kolik a co už jsem za dva měsíce roku 2013 přečetla. :D

Autor: Liselotte a Soren Hammerovi

,,,Den zúčtování" tak nazvali v dánském časopise Dagbladet den, kdy bylo v jedné školní tělocvičně brutálně zavražděno a zohaveno pět mužských těl. Případu se ujme komisař Konrad Simonsen a spolu se svým týmem se vydávájí na hon za bestiálním vrahem. A to ještě zdaleka netuší, že vraždou pěti neznámích mužů vrah zdaleka neskončil.

Zmrzačená těla jsou postupně identifikována a Simonsen zjišťuje, že kdosi vzal spravedlnost do vlastních rukou. Oběti jsou totiž pedofilové. Jejich vraždami zahájil vrah pečlivě připravenou kampaň, aby upozornil na to, že pedofilové dostávají za své činy jen mírné tresty. Podaří se Simonsenovi pachatele vypátrat včas a zastavit jejich šílené běsnění? A jak na celou situaci zareaguje vláda přitlačená ke zdi nejen vrahem samotným, ale i médii, která se případem začnou velmi pečlivě a podrobně zabývat?

Knížka Bestie uvnitř je výborně napsaná a napínavá detektivka, která v sobě ukrývá velmi silnou myšlenku, která se hodí snad do každé doby. Přečtete jí jedním dechem a ještě dlouho potom, co dočtete poslední stránku se k ní budete v myšlenkách stále vracet a přehrávat si jednotlivé pasáže a situace do kterých se hrdinové příbběhu dostávájí. Kniha á navíc velmi překvapivý závěr a celá jeho zápletka je detailně promyšlená a dotažená k dokonalosti.

Tato detektivka našla svůj původ v perech sourozenecké dvojce Liselotte a Sorena Hmmerových jejichž druhá společná kniha o vyšetřovateli Konradu Simonsenovi vyjde v nakladatelství Host již tento rok. Sourozenci Hammerovi dali vzniknout neobyčejnému detektivníu románu s dobře propracovanými prvky thrilleru, který si najde své oblíbence nejen u milovníků tohoto žánru a určetě by neměla chybět v žádné knihovně.