Recenze: Miloš Čermák - Lovestory ve výtahu a dalších 77 povídek z fleku

25. listopadu 2013 v 15:59 |  Audioknihy
Miloš Čermák Lovestory ve výtahu a dalších 77 povídek z fleku

Autor: Miloš Čermák

Namluvil: Miloš Čermák

Vydalo: Publixing Ltd

Drahouškové moji drazí. Dneska se podíváme na další audio knížku -a ještě jednu knížku, na jejíž recenzi se ještě dneska můžete těšit. :D Radioservis mě poslední dobou opravdu zásobuje moc pěknýma audiovkama, což je úplně super, protože můžu poslouchat úplně všude a dostanu se i ke knížkám, který bych si teď třeba ani nepřečetla, protože na ně prostě nemám tolik času kolik bych chtěla.

Lovestory ve výtahu a dalších 77 povídek z fleku je překvapivě 78 úplně parádních, kraťoučkých a často docela vtipných povídek, které vám vykouzlí úsměv na tváři. Namluvil je i sám jejich autor, což mi přišlo v tomto případě jako úplně super nápad. Jeho projev byl stejně vtipnej a poutavej jako povídky samotné.

Na někoho ovšem můžou povídky působit dojmem, že si autor prostě jen takhle večer sednul do křesla, vzal si pero a sešit a napsal neuvěřitelný množství povídek, který sou možná tak trochu o ničem. Já osobně to tak teda nevidim, ale těžko říct, jak by si to vyložili jiní, že? :D A říkám si, že i kdyby tomu tak bylo, tak to zase až tak nevadí, protože nic podobnýho sem ještě v rukách neměla. :D

Miloš Čermák napsal kolem dvaceti knížek, mimo jiné rozhovor s Karlem Krylem, nebo román Jak se skáče na špek. Je také spoluautorem jednoho z nejpopulárnejších českých komiksů Hana a Hana. Krom toho pracuje i v redakci časopisu reflex, takže pokud jste od něj už četli nějaký článek nebo některou z jeho knih, určitě sáhněte i po téhle knížce - případně audio knížce.

Fakt je to výborná záležitost, který vás pobaví a rozesměje. Já osobně jsem se u žádné jiné knížky takhle nenasmála. Ne třeba u všech to je jasný, ale u většiny jo a to je moc fajn. Navíc sem jí poslouchala v době, kdy sem nějaká rozmrzelá a utahaná a tak, takže sem si parádně zvedla náladu a navíc sem se obohatila o super zážitek z parádně napsaný knížky.

Proto vám tuhle knihy, případně audio knihu, moc doporučuju. Je to úžasná knížka a myslím si, že hlavně v tomhle období, kdy je brzo tma, zima a je pořád hnusně - LIDI U NÁS TEĎ ZAČALO SNĚŽIT!!! SNĚŽÍ U VÁS TAKY? Tak to si to du pustit ještě jednou, protože sníh je jedna z věcí, který fakt nemám ráda. L Tak se mějte blaze a určitě si to pusťte nebo si jí přečtěte jo?