Recenze: Rick Riordan - Percy Jackson 5. - Poslední z bohů

9. dubna 2014 v 14:55 |  Recenzní knihy
Největší obrázek výrobku Percy Jackson – Poslední z bohů

Autor: Rick Riordan

Vážené a drahé čtenářstvo, dneska konečně skoncujeme se sérií o polobohovi Percym. Je tu recenze na poslední díl, takže se začtěte, dočtěte to až do konce - nebo ne, jak chcete - a doufám, že vás moc nerozzlobím a že mi i nadále zůstanete věrný.

Jak se stavím, k téhle sérii všichni už moc dobře víte. A na svým postavení si trvám i teď. Po čtvrtym díle, kterej se mi ze všech líbil úplně nejvíc, sem se na ten poslední dost těšila, protože sem čekala, že to bude alespoň stejně tak dobrý, jako předchozí díl a že z konce budu vážně překvapená. Omyl!!! Omyl jak Brno!!! Nelíbilo se mi to, závěr byl takovej nic moc a i děj mi přišel takovej….suchej.

Už od prvního dílu je tak nějak jasný, že poslední bitva nejukrutnější a že to naši mladí hrdinové a potomci bohů plus samozřejmě bozi samotní pořádně rozjedou a do všeho se vložej a v neposlední řadě se do ní pustěj s vervou, odvahou a odhodláním. Trochu okoukaný nemyslíte? Je fakt, že to nepostrádá akci, to se musí nechat, ale i tak sem se dost nudila. Bylo to neustálé opakování téhož je s tím rozdílem, že přibudou, případně odpadnou některé postavy a čas od času se změní i útočníci. To bylo celý.

A aby toho nebylo málo, tak se dozvídáme nějaké věci z minulostí našich postav, které nejsou vždy dořešené, takže se vlastně nic moc nedovíte. Stejný je to i se závěrem. U něj sem měla pocit, že je useknutý schválně tak, aby vás vyloženě donutil si koupit další díly úplně jiný a nový série, která má pojednávat o postavách ze série o Percym. To mi přišlo jako totálně uhozený, vyděračský a postavený tak, aby si Rick Riordan nahrabal co nejvíc do svý vlastní kapsy - a tim u mě totálně pohořel.

Klidně mě ukamenujte, ale tahle série je pro mě totální zklamáním a naprostým propadákem e všech knížek, který sem od ledna přečetla. Moc se omluvám těm, co tuhle sérii žerou, ale něco podobného mě vážně nebere. Je fakt, že sem si sérii vyžádala sama, ale po těch úžasnejch ohlasech sem fakt čekala hoooodně. A nedostala sem ani polovinu toho, co sem si představovala, že dostanu.

Takže tímto slavnostně končím s naším (ne)slavným Percym a du se vrhnout na něco, co se mi fakt bude líbit. Vy se mějte krásně, hodně čtěte, zachovejte mi přízeň i v případě, že sem vás teď totálně nasrala a mějte se co nejlíp. Páčko a zase někdy u dalšího článku.