Recenze: Kathy Letteová - Muži: návod k použití

11. října 2014 v 8:39 |  Recenzní knihy

Autor: Kathy Letteová

Poskytlo: Martinus

Krásnou sobotu moje drahé čtenářstvo. Dneska se podíváme na knížku, která je určená spíše ženskejm…chlapům bych jí moc nedoporučovala neb je právě o nich. :D Tou knížkou je docela vtipná a zábavná záležitost (Muži: návod k použití), kterou jsem dostala na zrecenzování od knihkupectví Martinu, za což mu tímto moc děkuju a zároveň se i omlouvám, za zpoždění s recenzí. Nějak toho teď bylo všeho moc. Tohle je ovšem poslední zpožděná recenze, kterou dlužím, takže jsem nápravu zvládla v docela dobrym čase. A teď už ke knížce.

V první řadě vás chci, drahé dámy, upozornit, abyste nečekaly žádnou inteligentní příručku, jak chlapi zmáknout a jak je prokouknout. To fakt ne - tohle ani dost dobře nejde. :D Je tu ovšem pár zajímavých poznámek k prvnímu rande ať už s mužem po kterém koukáte delší dobu, nebo po známosti z internetových seznamek, sociálních sítích nebo jiných portálů. A nejen to. Najdete tu taky rozpracované typy a jejich možné povahy jednotlivých druhů mužů - což je docela dost vtipně podaný - a spoustu dalších vychytávej. :D

Musim říct, že tahle knížečka - říkám záměrně knížečka neb je formátově tak akorát do kapsy nebo do malé kabelky - vás nejen poučí, ale zároveň vás pobaví, rozesměje a co si budem povídat i vám v některých případech pomůže nějakým způsobem nakouknout do hlavy vaší drahé polovičce. :D

Tuhle knížku nemůžu jinak než doporučit. Je vážně moc dobrá a navíc není koncipovaná jako naučná literatura nebo nějaká encyklopedie, ale spíš jako zajímavá kniha plná rad - drobátko jako třeba kuchařka, akorát, že z týhle knížky toho moc neuvaříte. :D Takže s chutí do ní milé dámy. :D