Recenze: Tanya Huffová - Cena krve

25. března 2015 v 11:31
Zavřít oknoAutor: Tanya Huffová

Název: Cena krve

Vydalo: Brokilon

Poskytlo: Brokilon

Já teda nechci nic řikat jo? Ale na mě je těch upírů už nějak moc. Možná si řikáte, proč to píšu do recenze ke knížce o upírech, ale hnedka poznáte jakej to má důvod, jen se nebojte. Tohle už je sice poněkud starší knižní upírskej kousek, ale přece jen sem si myslela, že mě překvapí. Omyl vážění čtenáři!!! Nepřekvapil. A to se mi Tanya Huffová v její poslední sérii co sem četla tak líbila. No zklamání bylo docela silný, ale každej den neni svátek no... Asi se s tim budu muset nějak vyrovnat. Ono mi totiž ani nic jinýho nezbude. Ale než se dostanu k ději řeknu vám jedno - dál v týhle sérii rozhodně pokračovat nebudu. To jen pro ty, kterým se třeba líbila a těší se co na to řeknu a jak se pustím do dalších dílů. Takže ne, dál to číst nehodlám... Pardon no. Doufám, že sme si teď proti sobě někoho nepoštvala, ale tak to prostě je. A teď ke knížce samotný.

Takže... Hlavní hrdinkou téhle série je bývala policistka Vicki Nelsonová. Ta samozřejmě jednoho večera narazí na tělo člověka, kterého evidentně nekdo docela brutálně zavraždil. Jakožto profík sice zavolá svoje bývalé kolegy, aby to řádně prošetřili, ale samotné jí případ nedá spát. Takže se vydává na pátrání na vlastní pěst. A ejhle. Kdo myslíte, že za těma vraždama stojí? No jasně, že upír, jak jinak, že? Tohle všechno se dozvíte už v anotaci, takže sem nic důležitýho neprozradila, nebojte se. No a Vicki se pochopitelně ve svém pátrání dostává až k nejstaršímu upírovi na světě, kterej by jí možná moh pomoct dopadnout tu krvežíznivou bestii, která terorizuje celý město a nahání hrůzu snad každýmu.

No, co k tomu ještě dodat. Když to budete brát z jedný strany, je to docela pěkná detektivka. Nebejt těch upírů. Sice sem věděla, že tam budou, ale čekala sem trošku nějaký překvapení, něco novýho, něco co by mě nenudilo. A to se bohužel stalo. Co se tý upírský části, která je na celé knížce nejhlavnější, byla sem fakt zklamaná a otrávená a do čtení sem se musela nutit. Když bych jí odpojila a nechala ten chabej zbytek, byla by to super napsaná detektivka o parádnim vraždícim maniakovi. Těma upírama to autorka, ale fakt pokazila a je to vážně škoda.

Jak už sem psala, pokračovat v týhle sérii nebudu, protože mě nic nenutí k tomu lačně se vrhnout na další díl. Ale i to se stává a i tak věřím, že si mezi čtenáři tahle série našla svoje oblíbence a příznivce. Já mezi ně sice nepatřim, ale to neznamená, že si jí nemůže přečíst někdo, kdo jí patřičně ocení. :) Jestli tu někdo takový je, tak mi dejte určitě vědět a klidně na mě buďte hnusný, že sem to takhle sepsula. Já to snesu. :D Každému prostě nesedne všechno a Cena krve mezi tyhle knížky bohužel patří. Prostě to není moje krevní skupina no...