Recenze: Petra Neomillnerová - Sladká jak krev

15. září 2015 v 15:14 |  Audioknihy
Sladká jak krev Obálka knihy

Autor: Petra Neomillnerová

Moji milovaní čtenáři, doufám, že jste si všichni všimli, jak moc aktivní na blogu teďka sem - na YT moc ne, ale i tam připravuju minimálně dvě videa, který ale musím ještě promyslet a doladit než začnu točit. :) Ale to má všechno svůj čas a o nic nepřijdete, takže nemějte obavy. No každopádně dneska se podíváme na další audiovku z dílny mého oblíbeného a úžasného vydavatelství Walker a Volf - mimochodem příští týden v pondělí mají v Praze v Café Prostoru povídání právě o svých knížkách, takže kdo může tak přijďte a uvidíme se tam. :D Ale teď už k té audioknížce.

Jak už jste určitě zjistili z názvu článku, jde o další fantasy záležitost z pera Petry Neomilnerové - recenzi na audioknihu Zmetek z temnot, kterou napsala také tato autorka, si můžete přečíst zde. Musím se přiznat, že jsem od této audioknihy čekala fakticky hodně, ale Walker a Volf o Petře nemluvě opět překonali veškeré moje představy a to mám hergot velkou představivost a fantazii!!! :D A to myslím naprosto v dobrym, abyste si nemysleli opak.

V poslední době jsem byla už nějaká ztahaná ze všech těch vlkodlaků a podobných příšerek, ale u Petry sem tak nějak čekala naprosto jinej level a podání - a to se taky stalo. Navíc mě totálně rozsekala se svým policajtem Medvědodlakem, který se objeví prakticky hned na začátku - a to sem se fakt moc bavila. Navíc…u Petry si můžete bejt naprosto jistí, že tu nenajdete upíra, kterej by byl kdoví jak děsně sexy jako ve Stmívání, což považuju za naprostej literární a filmovej brak. Upíři, o kterých píše tahle báječná česká autorka jsou pořádný, děsivý a krvelačný monstra, který občas člověku urvou celou hlavu než aby se namáhali s nějakým neefektivním prokusováním krčních tepen. A to mě děsně baví. Ale jakože fakt mega moc. :D No a co pěkného vás krok Mědvědodlaka a trhání hlav v knížce Sladká jak krev čeká? To se dozvíte v dalším odstavci…

Jak už jistě každému došlo, nebo si kde kdo domyslel, hlavní hrdinkou téhle knížky, potažmo audioknížky, je upírka Tina, která se v podstatě stará o to, aby v Praze - jo to sem mohla říct, že se děj odehrává v Praze co? - byl klid a pořádek. Alespoň co se upírů a jiných potvůrek týká. Což samozřejmě není jednoduchá záležitost, že? A aby toho nebylo málo, tak se po městě začnou povalovat mrtvoly bezdomovců - což by tak divný nebylo, kdyby těmhle týpkům nechyběly hlavy a nebyli totálně odkrvený…no, spíš vykrvený ať jsme přesní. :D A tak začíná doslova hon na…na co vlastně? Nebo na koho?

No já už vím, kdo to byl, ale vy třeba ne, takže byste si tohle měli rozhodně poslechnout neb je to super bombááá. Navíc, Sladkou jak krev namluvila naprosto úžasná Perla Kotmelová, ke které nemám nejmenších výhrad. Holky se prostě sladily, Walker s Volfem to parádně nahráli, nazvučili a hudbou naplnili a na nás už zbývá jediné. Pekelně si tuhle audioknížku užít. :D