Recenze: Jiří Walker Procházka - Ken Wood a válečné zvony Rhótů

11. března 2016 v 15:07 |  Audioknihy
Ken Wood a válečné zvony Rhótů Obálka knihy

Autor: Jiří Walker Procházka

Přeji vám všem krásný slunečný pátek. Před mnohými z vás je volný víkend a tím pádem i spousta času na čtení. Já takové štěstí nemám, protože mě opět čeká víkend ryze pracovní, takže na věnování se nějaké knize nebude tolik času kolik bych si přála, ale i tak si samozřejmě nějaký udělám, o tom žádná. Taky si budu během Velikonoc pořizovat kocoura, takže potom se konečně můžete těšit na tolik slibované video z mého nového sídla. :)

V tuhle chvíli se ale pojďme společně podívat na novou audioknihu z produkce úžasného Vydavatelství Walker a Volf. Je fakt, že o nich tu už dlouhý čas nebyla ani zmínka, ale teď to vypadá na další příval slibných audioknih a tím pádem i recenzí, které na tomhle malém blogu brzy přibydou.

V dnešním článku se zaměříme na audioknihu s názvem Ken Wood a válečné zvony Rhótů, která vyšla v prosinci v loňském roce. Ke mně se dostala o chvíli později a jelikož jsem předešlé příběhy s tímto hrdinou kdysi dávno četla, byla jsem hodně zvědavá na další úžasné dobrodružství, které se mi navíc dostalo do rukou v naprosto odlišném formátu než na jaký jsem byla do té doby zvyklá - ono papír je papír a číst Kena Wooda ještě jako ohmataný stařičký rodokaps, který je ozdobou mojí knihovny je vážně velký zážitek, ale dobře udělaná audiokniha je počitek zcela jiného rozměru.

V první řadě bych ráda upozornila na bezvadný výběr narátora, kterým se stal Jiří Klem. Ten namluvil pro Walkera a Volfa legendární Hvězdné honáky. A musím se přiznat, že se opět velice vyznamenal. V jeho podání je nové dobrodružství Kena Wooda naprosto strhující, napínavé do posledního slova a zkrátka a dobře naprosto fantastické. No a když už se tady nad tím tak rozplývám, tak by bylo možná na místě vám trochu přiblížit děj.

Kdo si tedy nostalgicky spolu se mnou vzpomněl na dobu, kdy tenhle hrdina, který s přehledem strčí do kapsy i velkého Batmana, spatřil poprvé světlo světa, jistě velmi ocení příběh zcela nový. Tentokrát se Ken Wood musí postavit hmyzákům vyloženě giganických rozměrů, tak zvaným Rhótům, kteří v početných hejnech - protože co jiného hmyz tvoří než odporná děsivá hejna - útočí na planetu Gameb. A to se samozřejmě nesmí nechat jen tak bez odezvy a bez pořádného boje, že?

Navíc se dostáváme do vyloženě vražedné kombinace, kdy proti sobě stojí Ken Wood, který má po boku telepatické draky a svoje věrná vojska, a jedna z nejděsivějších vládkyní zla čarodějnice Xylla - ta se třeba mně osobně jevila celkem sympaticky (vždyť přece bojovala za svojí pravdu, za svůj lid a tak ne?). To ale neberte moc vážně, já vždycky stála po boku spíš těch zloduchů než těch hodných. :)

Ať už se ale postavíte na jakoukoli stranu bojiště, jedno je jisté. Naprosto si tuhle audioknihu užijete. Možná si jí mužská část populace užije o něco víc než ta holčičí, ale věřím, že i slečny, které takovýmto tématům moc neholdují, se rozhodnou to aspoň zkusit. Za to totiž nic nedáte a je dost možné, že vás Ken Wood chytne stejně jako mě.